Cześć wszystkim!
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami z sesji, która też poniekąd mi się marzyła. Nie twierdziłam nawet, że to właśnie w tym momencie będę mogła ją zrealizować.
Na początku bardzo chciałabym podziękować Pani Asi za to, że przydzieliła to zadanie mi. Zadaniem było zrobienie zdjęcia na plakat Teresińskiego Pikniku Country, który odbędzie się już w sierpniu. Porobiłam sporo zdjęć, więc stwierdziłam, że warto pokazać też je innym. Oczywiście dziękuję również Pani Marysi, która pomagała nam przy zdjęciach.
Zdjęcia z udziałem koni, hm.. nie wiedziałam czego mogę się spodziewać. Z jednej strony stres, bo jednak nowe miejsce, nowi ludzie, lecz z drugiej strony ogromne podekscytowanie. W końcu coś nowego!
Po sesji trochę odetchnęłam i sama sobie przyznałam, że wcale nie było źle! Było przyjemnie, a efekty sesji raczej przypadły do gustu, kiedy je oddałam.
Sesja odbyła się w stajni Truskawka. Piękne, klimatyczne miejsce, gdzie nie ma ciągle jeżdżących samochodów, natomiast można zachwycać się pięknem natury i powdychać świeżego powietrza w tak cudownym miejscu.

Zostawiam was teraz ze zdjęciami i zachęcam do wyrażania opinii! :)

Modelka: Julia Rumińska
Foto: Karolina Łasica





















Komentarze

  1. Wow, ale cudne zdjęcia z piękną modelką☺️
    Nigdy nie widziałam tak pięknych ujęć 💙

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz