Hej,hej,hej!
Dość długo mnie tu nie było niestety. Wiąże się to z brakiem czasu... Mam nadzieje, że to się wkrótce zmieni! Dziś będzie nieco inny post. Sami się przekonajcie.:)
A co u Was? Już niebawem Święta to pewnie porządki przedświąteczne? ;p
Lubicie Święta? Same w sobie są naprawdę okej! Rodzina siedzi przy wspólnym stole, wszyscy są uśmiechnięci.. Lecz mi najbardziej przeszkadza ta sztuczna atmosfera, która jest przy dzieleniu się opłatkiem. Nie lubię składać życzeń. Trzeba to jakoś przeboleć. Albo pomyślcie sobie o ludziach bezdomnych czy ubogich.. Kiedyś było zupełnie inaczej. Ludzie przyjmowali tych uboższych do domu. Dawali im chociaż ten skromny posiłek. Teraz? Teraz boją się obcych wpuszczać do domu, żeby przypadkiem czegoś nie ukradli. Taka prawda. Ludzie się zgorszyli. W dzisiejszych
czasach nie ma czegoś takiego jak 'Magia Świąt'. Nie dlatego, że śniegu nie ma za oknem. Dlatego, że w sklepach już w listopadzie, a nawet wcześniej są wszelkie ozdoby świąteczne. Strasznie mnie to irytuje... No, ale cóż zrobić. Mogę sobie tylko ponarzekać.
Co u mnie?
Dość dobrze. Zmęczona szkołą,jasełkami, ale na szczęście w końcu długi weekend.:) Pogoda trochę nie dopisuje i nici ze zdjęć, ale bądźmy dobrej myśli.:)
Chciałabym Wam wszystkim życzyć, spokojnych, wesołych i takich rodzinnych Świąt. Żeby Wasze skryte marzenia się po spełniały, a nowy rok był jeszcze lepszy od tego! :)
Teraz zostawiam Was z takimi 'świątecznymi' zdjęciami w moim wykonaniu.;p Miłego oglądania!

Ps. Dziękuję za ponad 7400 wyświetleń! ♥













Komentarze