Cześć i czołem!
Niestety mam tą świadomość, że dość rzadko tu coś dodaję. Wiążę się to wyłącznie z brakiem czasu. Na tą 'sesje' udało mi się razem z Natalią umówić jakoś po 2 miesiącach? Zawsze, ale to zawsze było coś nie tak. Jak ja mogłam to Natalia nie, jak Natalia mogła to ja nie, a bo to zła pogoda czy coś..i tak w kółko. Masakra po prostu. Natomiast bardzo bardzo bardzo się cieszę, że w końcu nam się udało zrealizować pomysł etc. Bardzo mi brakowało takiego uczucia po zdjęciach...,że w końcu mam kolejną 'sesje' zaliczoną. Uwielbiam to uczucie! Przez ten nieobecny czas robiłam zdjęcia tylko makro, co po prostu mi się już trochę znudziło i ta radość chyba też się z tym wiąże. :D
No nic. Zostawiam Was ze zdjęciami Natalii, a przy okazji Jej bardzo za nie dziękuje! ♥
/zapraszam na zdjęcia! :)

Mod: Natalia Gołębiowska ♥
Fot: Karolina Łasica















Komentarze