Hej,hej, hej! Tak wiem, dawno mnie tu nie było..Po prostu brak czasu, sporo nauki, nieodpowiednia pogoda, brak chęci. Mam nadzieje, że jak będzie cieplej to to się zmieni! :) Mam już parę pomysłów, które mam zamiar zrealizować. Być może to mi się uda.;d
"Sesja" ta, którą Wam pokażę odbyła się dość dawno. Było cieplutko za czym tęsknię ;< Nie publikowałam tych zdjęć, ponieważ po długim namyśle stwierdziłam, że do niczego się nie nadają. Bardzo się cieszę, że ich nie usunęłam. Dzisiaj znalazłam trochę czasu i po kolejnym przeanalizowaniu wybrałam te 'najlepsze' i je przerobiłam. Nie są one jakieś idealne, ale są w miarę okej! 
Zanim zostawię Was ze zdjęciami, chciałabym Wam życzyć wesołych, radosnych, spokojnych świąt Wielkanocnych, smacznego jajka i mokrego dyngusa! :D
/Zapraszam na zdjęcia :)

Mod: Weronika Sałajczyk
Fot: Karolina Łasica










Komentarze