Cześć wszystkim!
Za mną kolejna "sesja" z Oliwią. Zdjęcia były bardzo spontaniczne, ponieważ miałam po prostu się z Oliwią spotkać, ale jednak zaproponowałam zdjęcia. Pomysł na zdjęcia? Absolutnie go nie miałyśmy. Kapelusz był naszym jedynym pomysłem. Na szczęście moja kochana modelka posiadała idealny kapelusz, który stworzył naszą "sesje".  Nie dość, że super spędziłyśmy razem czas to jeszcze zdjęcia wyszły! :D Jestem bardzo zadowolona z efektów poniższej "sesji". No to teraz Was zostawiam ze zdjęciami.
/przypominam, że zdjęcia inaczej będą wyglądały na telefonie, a np. inaczej laptopie, chodzi gównie o kolory :)
Mod: Oliwia Śpikowska ♥
Fot: Karolina Łasica.





















Komentarze

  1. bardzo podoba mi się sposób w jaki robisz te zdjęcia , są takie pomysłowe i bardzo podziwiam to jak one są zrobione , bez żadnego pomysłu z rekwizytem ( kapeluszem) tak spontaniczne zdjęcia zrobiłam , cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz