Cześć i czołem wszystkim! :D
Miałam w planach wybrać się na zdjęcia na samym początku wakacji, ale nie wyszło jak zawsze >.<. No ale cóż, nadrobiłam to wczoraj z Darią. Kiedy się spotkałyśmy zapowiadało się na deszcz, ale na szczęście się nie rozpadało! :)
 Są wakacje, więc wiadomo, że mam więcej czasu na zdjęcia. Mam zamiar zrealizować parę "sesji" i myślę, że to może być jakiś przełom w moich dotychczasowych pracach. Chociaż mimo wszystko widzę swoje jakieś minimalne postępy, w tym co robię. Nie żebym teraz się przechwalała, bo nie mam takiego zamiaru, ale patrząc na to tak: Gdybym np. z Darią poszła na zdjęcia powiedzmy tak pół roku temu to czy efekty byłyby takie jak dziś? 
Każdy sam może sobie odpowiedzieć na to pytanie, bo odpowiedź jest oczywista. Tak w ogóle to Daria była pierwszą osobą, której robiłam zdjęcia moim nowym obiektywem, w którym się wprost zakochałam ♥! 
No dość gadania, zostawiam Was ze zdjęciami :)

Mod: Daria Borkowska
Fot: Karolina Łasica















Komentarze