Cześć wszystkim!
Jak mijają wakacje? Niestety już połowa za nami. Mam jeszcze tyle "sesji" do zrobienia, a tak mało czasu!;/ Mam nadzieję, że jakoś się wyrobię z tym wszystkim. No nic, ostatnio wybrałam się na zdjęcia z zupełnie nową twarzą. Sama się nie spodziewałam, że kiedykolwiek z Nią pójdę na zdjęcia, ale mimo wszystko odważyłam się napisać i wyszło mi to na dobre z czego się ogromnie cieszę. Jeszcze tego samego dnia co do Niej napisałam, poszłyśmy na zdjęcia. Co do przebiegu sesji to było naprawdę super. Miła atmosfera, modelka przede wszystkim sama się ustawiała do zdjęć. Po prostu wiedziała czego chce i była sobą. Bardzo mi brakowało tego uczucia jak przychodzę do domu z myślą, że mam świetne efekty. :D 
No dość gadania, zostawiam Was ze zdjęciami :)
Ps. Dziękuję za ponad 13 tysięcy wyświetleń! <3



Mod: Gabriela Dudek
Fot: Karolina Łasica























Komentarze

  1. widzę że równiez pasjonujesz się fotografią :)
    życzę sukcesów i zapraszam do mnie słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, fotografia to moja miłość i pasja :) dziękuje bardzo! :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz