Cześć i czołem!
Po dość długiej przerwie udało mi się wybrać na 'sesje' po raz kolejny z...Gabrysią! I po raz kolejny się nie zawiodłam! Co prawda Gabi pierwsza do mnie napisała o zdjęcia i jestem szczęśliwa, że wyszły takie efekty, bo są całkiem okej. Moją przerwę mogę usprawiedliwić brakiem hm..organizacji. Sama nie wiem dlaczego tak wyszło, a nie inaczej. Mimo to, że nie dodawałam zdjęć na bloga nie oznacza, że ich nie robiłam :) 
Co do przebiegu 'sesji', którą Wam dziś pokażę mogę powiedzieć przede wszystkim to, że było baardzo zimno. Strasznie się zdziwiłam, że Gabrysia nie chciała przełożyć zdjęć, dlatego brawa dla niej, bo była strasznie cienko ubrana i dziękuje jej bardzo, że wytrwała :)
Mam nadzieje, że ogarnę się bardziej z prowadzeniem bloga, a na dziś to tyle. Miłego oglądania i zachęcam do komentowania! :)


Mod: Gabriela Dudek
Fot: Karolina Łasica






















Komentarze