Cześć wszystkim!
Tak wiem znowu długo mnie tu nie było, ale biorę się za siebie! Mogę to nawet obiecać :D Mam w planach sesje, może nawet nowe twarze? Jeżeli dobrze pójdzie oczywiście :P Czuję, że może to być mój jakiś przełom w świecie fotografii, a jak wyjdzie to się okaże.
No to dzisiaj pokażę Wam zdjęcia ze wspaniałą Gabrysią! (tak tak znowu, wiem xD) Po raz kolejny była genialna. Sama napisała o "sesje", z pomysłem nawet! No i jak dla mnie wyszło super :D Efekt podoba się mi jak i Gabi, więc czego chcieć więcej?;p Zdjęcia przebiegały dość sprawnie. Było zimno, a Gabrysia jak zawsze u mnie na zdjęciach była cienko ubrana;o Ja sama ubrana w grubą kurtkę zmarzłam jak nie wiem co, a co dopiero ona musiała odczuć </3 Myślę, że się opłacało! :D
UPRZEDZAM! Papieros był tylko na potrzeby sesji, Gabrysia tak naprawdę nie pali! :)
No to na tyle, zostawiam Was ze zdjęciami, zachęcam do zostawienia swojej opinii! :)



 Mod: Gabriela Dudek
Fot: Karolina Łasica































Komentarze