Cześć  wszystkim! :)
W dzisiejszym poście pokażę Wam zdjęcia z "nową twarzą", która zagościła przed moim obiektywem. Chciałam z nią iść, na "sesje" od długiego czasu, ale ciągle to przekładałam i przekładałam, aż w końcu przełamałam się i nie żałuję ani trochę! :) Zdjęcia zaproponowałam ja już z pomysłem, lecz wydaję mi się, że wyszło troszkę inaczej, niż sobie to wyobrażałam, ale może to i lepiej?
 Na zdjęcia poszłam jeszcze przed świętami. Właśnie! Nie było świątecznego postu! Jestem strasznie tym faktem, naprawdę. Chciałam bardzo coś wykrztusić z siebie, ale w tym roku mi nie poszło. Z świąteczną sesją to samo. Już chciałam ją organizować, ale wyszła totalna klapa z tego zamysłu. No nic! Na pewno nadrobię w przyszłym roku. :) 
Wracając do tematu sesji, było naprawdę przyjemnie, a na dworze temperatura zadziwiająco wysoka jak na grudzień. Na szczęście ani ja, ani modelka nie zmarzła :)
W takim razie na sam koniec, życzę Wam szczęśliwego Nowego roku, dużo uśmiechu na twarzy, zdrowia, miłości, żeby wszystko szło po Waszej myśli no i spełnienia najskrytszych marzeń :):*
Dziękuję również wszystkim moim modelkom, że wytrzymały ze mną i zgadzały się na często dziwne pomysły :D :)
No i dziękuję Wam za te 16 175 wyświetleń ♥
Zachęcam do oceniania i komentowania :)
Miłego oglądania! :)


       Mod: Wiktoria Szafrańska
       Fot: Karolina Łasica

















Komentarze