Sesje 2013-2016 rok

Wróciłam! Po długiej nieobecności, jestem! :D
Bardzo mi przykro z tego powodu, że mało tu jestem, ale(!!) szykuję się duużo nowych sesji z nowymi twarzami, stylizacje gotowe, wystarczy tylko ustalić termin i nie oszukuję, że sama nie mogę doczekać się efektów, ale nie chcę zapeszać. 
Dzisiaj dodaję posta ze zdjęciami Natalii, która już kiedyś była parę razy przed moim obiektywem. 
Kiedy wyjeżdżałam z domu była piękna pogoda za oknem, słońce świeciło, ale z moim szczęściem kiedy dojechałam na miejsce pogoda się zepsuła. Słońce zaszło za chmury, zerwał się silny wiatr i przelotne (czasami mocne) opady deszczu,a przede wszystkim było strasznie zimno (i bardzo dziękuje Natalii na poświęcenie :D), a kiedy wróciłam do domu znowu była piękna pogoda. Mimo wszystko udało się zrobić zdjęcia do końca, a czas spędziłam w miłej atmosferze.
Teraz Was zostawiam ze zdjęciami :)


 Mod: Natalia Gołębiowska
Fot: Karolina Łasica




















Komentarze