Hej wszystkim! :) 
Ależ to była przyjemna sesja...Kasię poznałam w dniu sesji, super z niej osoba, a zdjęć ogrom. Pełno pomysłów, dużo uśmiechu, o to mi chodziło! Zawsze przed zdjęciami boję się, że będzie coś nie tak. A jeżeli nie dogadam się z modelką? Nie będzie tematów? Będzie nudno i sztywno? Po tej sesji nabrałam większej pewności siebie, co dla mnie jest dużym sukcesem. Byłam szczęśliwa po zdjęciach, że było tak pozytywnie, mimo, że jestem 'świeżakiem' w świecie fotografii. Modelka okazała się pełna pomysłów i pewna tego co robi. Za to kocham fotografować!
 Zostawiam Was już ze zdjęciami, ale przed tym miałabym prośbę. Może niektórzy z Was już wiedzą, że biorę udział w konkursie fotograficznym i potrzebuję Waszej pomocy! Wystarczy wejść w link, który podam niżej i oddać głos na moje prace :) Na każde zdjęcie przypada jeden głos, także możecie głosować na wszystkie, z czego bardzo bym się ucieszyła. Czas jest do 18 września. Dla Was to tylko chwila, a dla mnie wielka radość :) z góry baaardzo dziękuję za pomoc♥ 
//poszukuję chętniej dziewczyny do sesji w słonecznikach, najlepiej z okolic Sochaczewa, Teresina!! 😊


Mod: Kasia Kacprowicz
Fot: Karolina Łasica






























Komentarze